BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du engageret, stabil og har et godt humør og har lyst til at hjælpe mennesker med et psykisk eller fysisk handicap til at få nogle gode oplevelser udenfor hjemmet?
Varde Kommune søger ledsagere til borgere med nedsat funktionsevne, som er bevilliget en Ledsagerordning, jf. servicelovens § 97.
Vi søger i øjeblikket primært efter ledsagere til borgere, som bor i Ølgod området.
Ledsagerordningen er et tilbud til borgere, der har et handicap og ikke kan færdes alene uden for hjemmet på grund af betydelig og varigt nedsat fysisk eller psykisk funktionsnedsættelse.
Som ledsager er dit job at give borgeren støtte til at komme ud af hjemmet og inkluderer at hjælpe borgeren med praktiske forhold undervejs på ledsagelsen.
Arbejdsopgaverne vil afhænge af borgerens funktionsnedsættelse og ønsker om aktiviteter. Det kan f.eks. være aktiviteter som deltagelse i sociale arrangementer, indkøb- og gåture, fritidsaktiviteter og sport.
Den enkelte borger er tildelt op til 15 timers ledsagelse hver måned. Arbejdstiden er varierende ud fra det behov som borgeren har.
Dine kvalifikationer
- Du har lyst til at arbejde med borgere med handicap
- Du er imødekommende og god til at kommunikere
- Du har godt fysisk og psykisk overskud
- Du er fleksibel og har gode samarbejdsevner
- Du skal være rummelig over for borgernes kultur og livsstil
Borgerservice Varde er din arbejdsgiver. I forbindelse med ansættelsen indhenter vi straffeattest.
Vi ansætter løbende handicapledsagere.
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Borgerservice, Randi Bruun Kristensen eller
teamleder Berit Damm på tlf. 7994 6800.
Søg via nedenstående link.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: deltid (0-15 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Varde Kommune, Frisvadvej 35, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 28-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5966979