BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du stærk i løn- og personaleadministration, og kan du lide at være en del af et stærkt arbejdsfællesskab med humor, sammenhold og mening i arbejdet? Så er du måske vores nye kollega.
Vi har fokus på løn til tiden, og vægter faglighed og den enkeltes udvikling højt, og vi er stolte af, at levere høj service, kvalitet og dialog med organisationen.
Vi følger medarbejderne fra start til slut i deres ansættelse og sørger for, at dokumentationen af deres ansættelse er på plads. Vi laver lønudspil til lederne i forbindelse med rekruttering, udarbejder ansættelsesbreve og vi holder styr på alle ændringer i løbet af ansættelsen. Vi støtter organisationen i forhold til sygdom, barsel og ferie og slutteligt gennemfører vi opsigelsen og afslutter lønnen.
I afdelingen har vi opdelt organisationen imellem os, så vi hver understøtter en mindre del. Det giver mulighed for at lære ”sine” ledere godt at kende og blive skarp på de særlige overenskomster og arbejdstidsregler, der gælder i den del af organisationen, man selv understøtter.
Hvem er vi og hvad kan vi tilbyde?
I Løn- og Forhandling vil du få 15 nye kollegaer, der er klar til at tage godt imod dig. Vi er organiseret under ”Personale, Udvikling og Kommunikation”, hvor vi er ca. 50 medarbejdere fordelt på 4 fagområder; Løn og Forhandling, HR og Udvikling, Bæredygtighed og erhverv, samt Kommunikation.
Vi sætter en ære i, at vi alle er forskellige steder i livet, og derfor er individuel ledelse og kollegaskab vigtigt, så opgaverne og rammerne passer til dig med udgangspunkt i vores stærke arbejdsfællesskab og vigtige kerneopgaver.
Hos os er man aldrig alene med en opgave. Vi hjælper hinanden og vægter trivsel og faglighed højt. Vi kan tilbyde dig stor frihed i opgaveløsningen, stærkt kollegaskab, en leder og chef, der er optaget af din trivsel og udvikling, og så har vi gode muligheder for kompetenceudvikling. Vi lægger vægt på balance mellem arbejdsliv og privatliv og vi har fleksible arbejdstider. Vores fysiske rammer er gode, og samtidig vil det være muligt at arbejde hjemmefra i et passende omfang.
Om dig:
- Du skal have erfaring med løn- og personaleadministration - helt ideelt fra en kommune eller region.
- Vi bruger KMD OPUS, som baserer sig på en SAP- løsning. Det er en fordel, men ikke et krav, at du kender dette system.
- Vi ser gerne, at du har erfaring med vagtplanlægning eller har arbejdet i et vagtplansystem.
- Du skal være god til tal og have erfaring med at fortolke overenskomster og aftaler.
- Du kommunikerer på en let tilgængelig måde, så det kan forstås af brugere på alle niveauer.
- Du skal have lyst til at lære nyt og til selvstændigt at søge viden.
- Som menneske er du glad, åben og nysgerrig på omverdenen.
Dine primære arbejdsopgaver
- Generel lønsagsbehandling, herunder udarbejdelse af lønaftaler, ansættelsesbreve mv.
- Rådgivning og sparring til ledere, sekretærer og medarbejdere omkring løn- og ansættelsesvilkår m.m.
- Deltage aktivt i det løbende arbejde med at forbedre processerne i afdelingen med henblik på øget kvalitet og effektivitet i opgaveudførelsen.
Ud over driften, er der en håndfuld opgaver som du kan være med til at løse, hvis du har kompetencerne og interessen. Eksempler på sådanne opgaver: Bruger- og adgangsstyring, økonomiopgaver og afstemning, trække statistik i lønsystemet til andre afdelinger, udarbejde og opdatere vejledninger mv.
Er du den vi søger?
Har du den rette profil, glæder vi os til at høre fra dig.
Ansøgningsfristen er onsdag den 30. august 2023. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 7. september 2023. Vil du vide mere så kontakt leder af Løn og Forhandling, Dennis Rosendahl på tlf.nr. 28566843 eller mail: denh@varde.dk. Du er også velkommen til at besøge vores hjemmeside.
Løn- og ansættelsesforhold
Aflønning i henhold til gældende overenskomst med HK. Stillingen er omfattet af bestemmelserne vedrørende lokal løndannelse. Stillingen er på 37 timer, men vi kan evt. aftale en lavere arbejdstid, hvis det ønskes.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Varde Kommune, Bytoften 2, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://varde.career.emply.com/ad/varde-kommune-soger-1-lon-og-personalekonsulent-til-lon-og-forhandling/3cur97/da
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5889481