Spændende stilling som kontorassistent i Social og Handicap - Skab orden og lever god service!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at skabe orden i kaos og brænder du for at levere god service? Så er det måske dig, vi leder efter!

Vi søger en kontorassistent til vores fællesadministration, hvor du får fingrene i en bred vifte af opgaver, der holder hjulene i gang på tværs af Social og Handicap, som består af Lunden (Bo- og Rehabiliteringscenter for senhjerneskadede), Samstyrken (Bo og Beskæftigelse til handicappede), Center for Voksenstøtte og Mestring (Socialpædagogisk støtte) og Myndighedsafdelingen. Sammen med de centrale stabe på Rådhuset fungerer vi som det bindeled, der får tingene til at ske.

Vi søger dig, der kan lide at arbejde i et team, hvor høj faglighed, effektivitet og god service er i fokus. Du trives med at jonglere forskellige opgaver og er struktureret til fingerspidserne. Dine daglige opgaver vil blandt andet inkludere:

  • Betaling af fakturaer og kontering
  • Personaleadministration, fx ansættelser, arbejdstidsændringer og IT-adgange
  • Administration af borgernes bosteder, kostpakker mv.
  • Planlægning af møder, samt udarbejdelse af dagsordener og referater
  • Frontdeskopgaver og andre ad hoc-opgaver

Om dig:

  • Du har en relevant kontoruddannelse i bagagen
  • Du opsøger aktivt ny viden og bruger den til at løfte teamets samlede indsats
  • Du er en mester i struktur og holder hovedet koldt, når det går stærkt
  • Du er teamplayer, der sætter en ære i at levere høj kvalitet hver gang

Vi er et team på 5 administrative medarbejdere og en teamleder, der hver dag arbejder for at skabe værdi for Social- og Handicapområdet gennem en effektiv og professionel administration. Vi er i konstant udvikling og håber, du vil være med til at sætte dit præg på vores fælles rejse.

Det praktiske:

  • Fast stilling på 37 timer om ugen
  • Løn og ansættelsesvilkår følger gældende overenskomst

Er du nysgerrig?

Vil du høre mere om stillingen, så ring til teamleder Rikke Christensen på tlf. 2128 9385.

Send din ansøgning senest d. 18. september 2024. Vi holder samtaler den 25. september 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej, 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6107156

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet