BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du drevet af at arbejde med og sikre høj kvalitet? Vil du have stor medindflydelse på dine opgaver i en international virksomhed i vækst? Og har du lysten til at arbejde bredt med svejsning, produktion, kvalitet og planlægning? Så er du måske den, vi søger.
Om stillingen
Vi søger en alsidig medarbejder til vores team, der skal varetage flere forskellige roller:
- IWS (Svejsespecialist): Ansvar for svejseprocedurer og implementering.
- PTA (Produkt Teknisk Afdeling): Teknisk sparring til salg/produktion, indkøb af stål til projekter og oprettelse af BOM/stk. lister og overdragelse af projekter fra salg til produktion.
- QC (Kvalitetskontrol): Daglig opfølgning på leverancer og kvalitetsopgaver i samarbejde med QC-afdelingen.
- Planlægning: Planlægning af produktionsopgaver.
Dine opgaver og ansvar vil omfatte:
- IWS: Ansvar for svejseprocedurer og implementering samt håndtering af svejsecertifikater
- PTA-opgaver: Indkøb, teknisk sparring, oprettelse af BOM/stk. lister. m.m.
- Produktionsplanlægning: Daglig planlægning af produktion og deltagelse i produktionsmøder.
- Kvalitetskontrol I samarbejde med Qc afdelingen sikres indgående og udgående materialers kvalitet, certifikater og godkendelser, produktkvalitetsdokumentation, kvalitetsstyringssystem (TWMS), produktaudits, afvigelsesrapporter og opfølgning på korrigerende og forebyggende tiltag.
- Ad hoc-opgaver: Teknisk support til salg og produktion, deltagelse i løbende kvalitetsforbedringer.
Din profil:
- Erfaring fra en lignende stilling.
- God tegningsforståelse.
- Kendskab til ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, EN 3834-2 og EN 1090.
- Erfaring med MS Office og kvalitetssystemer.
- Flydende i engelsk, både skriftligt og mundtligt.
Vi tilbyder:
- En spændende stilling i en stor koncern med gode og dygtige kolleger.
- En unik kultur med godt samarbejde og sociale aktiviteter uden for arbejdstiden.
- Mulighed for at tilrettelægge din egen arbejdsdag.
- En aktiv personaleforening med sociale arrangementer og aktiviteter.
- Mulighed for faglig udvikling og nye opgaver i tæt samarbejde med forskellige afdelinger.
Arbejdssted:
Du vil have din daglige gang på vores hovedsæde Engdraget 20, 6800 Varde.
Om os:
Titan Wind Operational Support Europe i Varde og Esbjerg er en del af Titan Wind Energy (Europe). Vi arbejder med stålproduktion og overfladebehandling. Vi er ejet af en førende international koncern med ambitiøse vækstplaner inden for vind industrien.
Bliv en del af en virksomhed i udvikling, der arbejder projektorienteret inden for svejsning og overfladebehandling af større stålkonstruktioner. Vi har ansatte fordelt på fabrikker i Varde, Esbjerg.
Ansøgning:
Upload din ansøgning og CV på vores rekrutterings side, tryk på dette link Homepage (recruitee.com).
Grundet sommerferie vil ansøgninger sendt i ugerne 28, 29, 30 og 31 først blive behandlet fra uge 32. Vi behandler ansøgningerne løbende, og stillingsopslaget vil blive nedtaget, når stillingen er besat.
Kontakt:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte General Manager Danni Nielsen på mobil 31 78 56 53 eller mail dannl@titan-wind.com.
Vi glæder os til at høre fra dig.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Titan Wind Operational Support Europe ApS, Engdraget, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084341