Spændende job som kontorassistent i Varde med varierende opgaver og fokus på effektiv administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Virksomheden søger en engageret og struktureret kontorassistent til deres kontor i Varde. Har du erfaring med administrative opgaver, og trives du i en dynamisk hverdag, hvor du får mange bolde i luften?

Som kontorassistent vil du få en central rolle i den daglige drift. Du vil arbejde tæt sammen med både ledelse og kollegaer og være med til at sikre en smidig og effektiv administration. Dine arbejdsopgaver vil spænde bredt, og du vil få mulighed for at præge din hverdag med varierende opgaver.

Arbejdsopgaver

  • Modtagelse og håndtering af telefonopkald samt betjening af reception
  • Posthåndtering og arkivering af dokumenter
  • Kalenderstyring og mødebooking
  • Koordinering af interne og eksterne møder og arrangementer
  • Øvrige administrative ad hoc-opgaver

Faglige kvalifikationer

  • Erfaring med kontorarbejde og administrative opgaver
  • Gode IT-kundskaber, især i Microsoft Office-pakken (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Erfaring med kalenderstyring og mødekoordinering
  • Behersker dansk i skrift og tale på højt niveau

Personlige kvalifikationer

  • Du er struktureret og arbejder selvstændigt
  • Du er serviceorienteret og trives med at hjælpe kollegaer
  • Du har gode kommunikationsevner og er imødekommende
  • Du kan bevare overblikket, også når det går stærkt
  • Du er fleksibel og kan håndtere flere opgaver samtidig

Andre kvalifikationer

  • En spændende og varieret hverdag i et uformelt og positivt arbejdsmiljø
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling
  • Løn efter kvalifikationer
  • Try and Hire
  • 37 timer i ugen

Ansøgning

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Jacob Hatting Hansen, gennem mail JHH@jobteam.dk med emnet som "JHH-KARA-6800".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam. Ved ansøgning bedes du sende et opdateret CV.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 06-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098507

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet