Socialformidler/administrativ medarbejder søges til Borgerservice

Profilbillede

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en socialformidler/administrativ medarbejder der effektivt kan indgå i vores team af dygtige og ansvarsbevidste medarbejdere.
Du vil blive en del af et team på 18 medarbejdere, som varetager mange forskelligartede opgaver for borgere og virksomheder. Borgerservice i Varde Kommune består af 2 teams, i alt 32 medarbejdere.

Du vil være den som står forrest, når pensionister ringer eller møder op med spørgsmål omkring enkeltydelser, personligt tillæg eller hvis de har brug for hjælp til at administrere deres økonomi.

Dine primære opgaver vil være:

  • Behandling af ansøgninger om enkeltydelser og personligt tillæg.
  • Varetage alle opgaver med administration af pensionister økonomi. Her er der tale om budgetlægning, udbetaling af pension, kontakt til pengeinstitutter, forsyningsselskaber og besvarelse af telefoniske og personlige henvendelser.
  • Behandling af ansøgninger om boliglån. 

Vi har brug for en person, som brænder for at give en god service til borgerne, en som kan lide at arbejde med lovgivning og er fagligt stærk, især når det kommer til at træffe afgørelser indenfor det sociale område. 

I Borgerservice arbejder vi tæt sammen omkring de borgerrelaterede opgaver, du vil derfor få en stor kontaktflade internt og eksternt, hvor du skal kunne formidle love og regler på en ordentlig og enkelt måde.

Vi forventer, at du

  • Er uddannet socialformidler, kontorassistent, eller administrationsbachelor - du kan også have en uddannelse som socialrådgiver.
  • Har interesse for nyeste lovgivning og erfaring med tilsvarende opgaver fra en lignende stilling, hvor du har udvist god talforståelse og kendskab til relevant lovgivning.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt som en del af et team med systematiske, administrative og forskelligartede opgaver. 
  • Er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt. Herunder at du er vant til at formulere afgørelser til borgerne. 

Du kan forvente 

  • Et spændende og meget alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt og får store muligheder for selv at præge dit job. 
  • Engagerede og kompetente kollegaer, som sætter fagligheden højt, men samtidig har en afslappet og humoristisk omgangstone. 
  • En arbejdsplads, hvor vi har et fælles ansvar for, at alle opgaver bliver løst. 

Løn- og ansættelsesvilkår:

Jobbet er 32-37 timer pr. uge, alt efter hvad du har af ønsker til arbejdstid, du har mulighed for 4 dags arbejdsuge og vi benytter flextid. 

Ansøgningsfristen er den 11.10.2023 og forventet ansættelse sker pr. 1.12.2023. Samtaler afholdes i uge 43

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og aftales med den faglige organisation. 

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Berit Damm på tlf. nr. 4011 3601.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5913118

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet