Sikkerhedsprojektleder i Varde Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du har: 

  • En uddannelsesmæssig baggrund, der ikke er vigtigst! Men vi ser gerne, at du har projektledelses færdigheder – gerne med erfaring fra en kommunal administration. 
  • En stor nysgerrighed i forhold til hvordan vi passer bedst på borgernes data? Sammen med fokus på at levere en god service ud i organisationen.
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og vide, hvornår du skal søge hjælp i udfordrende situationer.
  • En stærk kommunikator som kan samarbejde sammen med hele organisationen.
  • Kendskab til databeskyttelsesregler (GDPR), eller interesse i at få det.

Vi giver dig:

  • Ansvar for at lede og koordinere projekter inden for datasikkerhed eller andet.
  • Ansvar for planlægning og deltagelse i Sikkerhedsudvalgs-møder.
  • Adgang til praksisnære situationer, og dilemmaer, hvor der skal vejledes og træffes beslutninger.
  • Mulighed for samarbejde med relevante interessenter for at sikre overholdelse af gældende love og regler.
  • Et fællesskab bestående af en kommunaldirektør, en ekstern DPO, en sekretariatschef og en sekretariatsmedarbejder.

Ansøgningsfrist 1. december 2023 kl. 12.00. Forventet samtaler uge 49 og ansættelse pr. 1. februar 2024 eller efter aftale. 

Kontakt evt. Sekretariatschef Pia Koch Hauge 2051 9782 eller sekretariatsmedarbejder Heidi Winkler 6171 6862 for at høre mere om stillingen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Bytoften 2, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5934686

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet