Serviceminded leder af uddannelsesmaterielkontoret ved Efterretningsregimentet i Varde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst og vilje til at yde den bedst mulig service for alle brugere på Varde garnison?

Så kan du meget vel være vores nye leder af uddannelsesmaterielkontoret ved Efterretningsregimentet i Varde.


Om os

Efterretningsregimentet består af en regimentsstab, en tjenestegrensafdeling, 1. Intelligence, Surveillance and Reconnaissance Bataljon (ISRBTN) og 2. Military Intelligence Bataljon (MIBTN), idet 1 ISRBTN operativt er underlagt 1. Brigade.

Efterretningsregimentets enheder er, med undtagelse af et kompagni (Elektronisk krigsførelseskompagni), garnisoneret på Varde Kaserne. Sidstnævnte er garnisoneret på Ryes Kaserne i Fredericia.

Uddannelsesmaterielkontoret (UMAK) er en del af stabens logistiksektion ved Efterretningsregimentet.

Vi er en moderne arbejdsplads, som vægter frihed under ansvar, den personlige udvikling og fleksibilitet højt.


Om stillingen

Som leder af UMAK er du ansvarlig for driften af UMAK ved Efterretningsregimentet. Du refererer direkte til regimentets logistikchef. UMAK holder til i deres egnen unikke bygning med alle former for nødvendig materiel til at kunne yde optimal støtte til brugerne.

Du får ansvaret for ledelse af 8 dedikerede, engagerede og dygtige medarbejdere, for hvem opgaven er i centrum og service et udpræget kendetegn. Sammenholdet internt ved UMAK er ligeledes i top under devisen "frihed under ansvar". Som leder går du forrest og skaber samt vedligeholder rammerne for en god arbejdsplads.

UMAK støtter brugerne med alle former for produktionsopgaver, grafisk støtte og fremstilling af undervisningsmateriale, herunder nødvendig vejledning og instruktion.

Du er beholdningsansvarlig for alt materiel som er underlagt UMAK. Et ansvar som kræver omhyggelighed og løbende kontrol.

Du er ansvarlig for at uddannelseshjælpemidlerne er til stede i nødvendigt omfang, funktionsdueligheden og opdateringen.

Du fremsætter forslag til indkøb og lokalfremstilling af nyt og tidsvarende materiel i samarbejde med brugerne.

Du er ansvarlig for praktisk støtte til ceremonielle arrangementer, såvel som forældre- og pårørendedage, åben hus arrangementer med mere.

Fotografering til ID kort, kørekort, holdfoto ved større kurser er ligeledes en af UMAK opgaver.

Endelig er du også ansvarlig for forvaltningen af stabens delebiler.

Du vil opleve en stor grad af frihed under ansvar inden for de tildelte arbejdsopgaver

Du bliver en del af en regimentsstab og logistiksektion, hvor vi samarbejder, støtter hinanden i opgaveløsningen og trækker aktivt på hinandens erfaringer, kompetencer, forskelligheder og styrker.

Vi forventer således at du også byder ind på opgaver, som ikke nødvendigvis er forankret i dit element. Hverdagen i staben er dynamisk med mange opgaver, hvorfor du må forvente, at dit element til tider også skal løse ad hoc opgaver med kort varsel.


Om dig

Du er en ambitiøs seniorsergent som trives med at lede dedikerede medarbejdere og yde samme god service til alle, uanset tilhørsforhold og grad. Alternativt er du en erfaren oversergent, som er vurderet egnet til udnævnelse.

Du skaber hurtigt et overblik over opgaverne, er omhyggelig og har også styr på detaljerne.

Det er afgørende, at du oprigtig har viljen til at fortsætte med at yde den høje service som medarbejderne ved UMAK er kendte for, ligesom du gerne vil forsøge at udvikle området yderligere i samarbejde med dine ansatte og brugerne.

Som person er du imødekommende, serviceorienteret, ansvarsbevidst og udadvendt. Du kan samarbejde på tværs i en stor organisation og du har udpræget helhedssyn.

Du er omstillingsparat, og evner selv at prioritere arbejdsopgaverne og strukturere din og dine medarbejderes arbejdsdag.

Har du viljen og lysten skal vi nok lære dig op. Det er din motivation for jobbet, der er afgørende.


Ansættelsesvilkår

Stillingen er en seniorsergentstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende LC/CO10-fællesoverenskomst og organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse, CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for stampersonel af linjen og reserven samt elever i Forsvarsministeriet med tilhørende myndigheder.

Stillingen kan besættes af en oversergent med et godt udviklingspotentiale og som vurderes klar til udnævnelse eller klar til udnævnelse indenfor en kortere årrække.
I så fald vil der blive taget stilling til udnævnelse i forbindelse med ansættelsen eller der vil blive udarbejdet en udviklingskontrakt der er målrettet gennemgang af den nødvendige kompetenceudvikling og/eller uddannelse, med henblik på efterfølgende udnævnelse. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Varde.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte CH/S4 Jesper Tjørnelund på tlf. 72 82 90 35.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Seniorsergent Steen Andersen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse mail FPS-STA@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er den 21. april 2024 og samtaler gennemføres løbende.

Stillingen er til besættelse 1. juni 2024 eller efter aftale.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM EFTERRETNINGSREGIMENTET
Efterretningsregimentet er centrum for militære enheder, der indhenter, bearbejder og analyserer informationer, for at skabe sikkerhed for danske soldater. Regimentet bidrager til det daglige situationsbillede, og yder efterretningsstøtte til Hæren og til militære enheder, udsendt i international tjeneste. Regimentet forestår endvidere Conduct after Capture uddannelserne i forsvaret og er ansvarlig for den militære sikkerhedstjeneste i hæren.
Regimentet er placeret på Varde Kaserne og beskæftiger ca. 260 faste medarbejdere, fordelt på et garnisonsstøtteelement og en efterretningsbataljon. Regimentet uddanner ca. 250 værnepligtige om året.
Endvidere er 1 Intelligence Surveillance Reconnaissance Bataljon også placeret på garnisonen. Bataljonen tilhører 1. brigade og har 286 fastansatte.


EFR har et tæt samarbejde med Varde og Esbjerg Kommune vedrørende bl.a. tilflytterservice. Med udgangspunkt i dit/jeres behov og ønsker, tilpasser vi støtten i forhold til partnerjob, skole og bolig m.v.

Varde Kommune har en række tilbud til tilflyttere, herunder bistand til bolig og job.
Der er mulighed for sparring på jobsøgning og formidling af CV til en række virksomheder.
I Varde Kommune har partneren mulighed for at komme til samtale ved udvalgte private og offentlige virksomheder, når der er et match på kvalifikationer.

Tilflyttere med ansættelse samt pendlere har derudover fortrinsret til en række lejeboliger i Varde kommune.

Esbjerg Kommune har et program for medflyttende partnere med bl.a. sparring på jobsøgning og formidling af CV til en lang række virksomheder. Ligeledes formidles kontakt til private udlejere af lejeboliger. Tilflyttere med ansættelse kan skrive sig op på venteliste hos boligforeningerne i Esbjerg Kommune og rykke frem i køen til lejligheder.

Læs mere om, hvad tilflytterservice kan gøre for dig/jer på www.nyiesbjerg.dk og
www.flyttilvarde.dk

Du er meget velkommen til at kontakte bosætningskonsulent Varde Kommune Nadia Steinicke, Tlf. 7994 6505 Mobil. 3034 4625, Mail. nste@varde.dk og Bosætningskoordinator Esbjerg Kommune Pia Enemark, piene@esbjergkommune.dk, +45 20 47 32 06.


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Varde Kaserne, Hjertingvej , 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6017921

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet