Ordre- og kalkulationskoordinator til træbranchen nord for Varde

dato

Er du struktureret, detaljeorienteret og har flair for både ordrebehandling og kalkulation? Vil du være en nøgleperson i en virksomhed, der arbejder med kvalitetsprodukter inden for træbranchen? Så er dette måske din nye stilling!

Vi søger en Ordre- og Kalkulationskoordinator til en fuldtidsstilling, hvor du får ansvar for at sikre en smidig ordreproces og præcise kalkulationer i en virksomhed nord for Varde.

Er det dig vi søger og kan du træde til hurtigt?

Arbejdsopgaver

Ordrebehandling:

  1. Modtagelse og registrering af ordrer.
  2. Opfølgning på ordrer og sikre, at leveringstider overholdes.
  3. Kommunikation med kunder omkring ordrestatus og levering.
  4. Koordinering af ordrer med produktion og lager.
  5. Fakturering og opdatering af systemer.
  6. Besvarelse af kundehenvendelser pr. telefon og e-mail.
  7. Opdatere og ajourføre tilbudsoversigt, prislister og holde system i dokumenter.

Kalkulation:

  1. Tilbudsberegning, diverse kalkulationer
  2. Indhentning af priser
  3. Ajourføring af tilbudsoversigter
  4. Opfølgning af forespørgsler
  5. Ad hoc-opgaver

Faglige kvalifikationer

Vi forestiller os, at du:

  1. Har erfaring med ordrebehandling, kalkulation eller en lignende administrativ rolle, gerne inden for træbranchen eller en beslægtet industri.
  2. Har stærke IT-færdigheder, herunder erfaring med ERP-systemer og Excel.
  3. Er analytisk og detaljeorienteret med en god forretningsforståelse.
  4. Har gode kommunikationsevner og trives i dialog med både kunder og kolleger.

Personlige kvalifikationer

  1. Besidder gode analytiske færdigheder og en stærk forståelse for økonomiske forhold
  2. Er en teamplayer, der kan arbejde selvstændigt og har gode kommunikationsevner
  3. Serviceminded – Du sætter kundens behov i første række.
  4. Detaljeorienteret – Du har øje for de små ting, der gør en forskel.
  5. Ansvarlig og selvstændig – Du tager ejerskab og arbejder selvstændigt.
  6. Er fleksibel og omstillingsparat - Du kan varetage forskelligartede arbejdsopgaver

Særlige forhold

  1. Et inspirerende arbejdsmiljø med engagerede kolleger.
  2. Muligheder for faglig og personlig udvikling.
  3. En konkurrencedygtig løn og attraktive ansættelsesvilkår.
  4. Ugentlige arbejdstimer på 20-25 timer

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeam's Rekrutteringsassistent, Sarah Schelke, gennem mail sas@jobteam.dk mærket "SAS-VTO-U41".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Opret en profil i vores system, så kontakter vi dig, når vi har en virksomhed, der er interesseret i dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam Esbjerg A/S, Kongensgade, 6700 Esbjerg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6150012

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet