Midlertidig stilling i det administrativ team, Social og Handicap

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi står overfor et større udviklingsarbejde i det administrative team, hvor arbejdsgange skal ensartes og effektiviseres og nye opgaver løses. Vi søger derfor en administrativ medarbejder til det administrative team, der kan bidrage med løsning af såvel drifts- som udviklingsopgaver. Stillingen er tidsbegrænset til 9 måneder.

Teamet løser administrative opgaver på tværs af Social og Handicap som består af Lunden (Bo- og Rehabiliteringscenter for senhjerneskadede), Samstyrken (Bo og Beskæftigelse til handicappede), Center for Voksenstøtte og Mestring (Socialpædagogisk støtte) og myndighedsafdelingen. Vi arbejder tæt sammen med de centrale stabe på Rådhuset og fungerer som bindeled i mange henseender.

Vi ønsker os en erfaren kollega, der vil indgå i udviklingen af det tværgående administrative team og bidrage med høj faglighed, godt overblik og gode samarbejdsevner. 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Fakturabetaling og konteringsopgaver
  • HR-opgaver fx ansættelser, ændringer i arbejdstid mv.
  • Ad-hoc opgaver

Har du en relevant kontoruddannelse og er du god til at opsøge og bringe din viden i spil, så teamet som samlet gruppe kan levere en høj kvalitet og en effektiv opgaveløsning, så er det lige dig vi søger.

Teamet består af 5 administrative medarbejdere og en teamleder. 
Vi går hver dag på arbejde for at skabe værdi for driften på socialområdet og har fokus på en effektiv og professionel administration. Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores team, vores kerneopgaver og måden at gøre tingene på.  Den rejse skal du have lyst og evne til at være med til at sætte dit præg på.

Stillingen er på 25 timer ugentligt og ønskes besat hurtigst muligt og 9 måneder frem.
Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til overenskomst.


Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicesocialchef Helene Billeschou på 20447639.

Send din ansøgning senest d. 5. april 2024. Samtaler forventes afholdt i uge 16.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: deltid (25-25 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej, 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6014573

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet