BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre en fleksibel, multifunktionel og bæredygtig ramme omkring ejendomsdrift i Varde Kommune? Så er du måske en af vores nye ledere af ejendomsområdet.
Netop nu står vi over for et generationsskifte, og det giver dig en spændende jobmulighed. Du kan nemlig få fornøjelsen af at stå i spidsen for det tekniske personale og de servicemedarbejdere, der sikrer vedligeholdelse og effektiv drift af kommunens bygninger til gavn for vores mange brugere.
Som distriktsleder får du det overordnede ansvar for den daglige drift, hvor du blandt andet vil samarbejde med kommunens institutioner, byggeafdeling og eksterne leverandører. Du vil også blive personaleansvarlig for en større medarbejdergruppe, hvor du vil spille en vigtig rolle i forhold til at sikre den daglige trivsel og skabe rammerne for at udvikle personalegruppen.
Lyder det som dig?
Du er et godt bud på vores nye distriktsleder, hvis du har en relevant uddannelse inden for fx byggeteknik, ejendomsdrift eller lignende.
Vi vægter det højt, at du har ledelseserfaring inden for ejendomsdrift, vedligeholdelse eller lignende områder og har kendskab til gældende lovgivning inden for byggeri, arbejdsmiljø og miljøstandarder.
Vi håber, at du hviler i lederrollen (også projektledelse) og er god til at prioritere opgaver, skabe struktur, engagere og udvikle dit team og ikke mindst til at bidrage til at skabe arbejdsglæde.
Du vil passe godt ind, hvis du trives i en rolle, hvor du både har det strategiske overblik og kan dykke ned i de praktiske detaljer.
Vi forestiller os, at du som person er handlekraftig og løsningsorienteret, og at du nyder at bidrage til at skabe de stærke teams, der i fællesskab kan løse de vigtige opgaver – både nu og i fremtiden.
Mulighed for ansættelse nu eller i 2025
Vi har valgt i god tid at søge efter de helt rigtige, der kan overtage stafetten, da pensionsalderen nærmer sig for to af vores dedikerede distriktsledere. Vi ser det nemlig som vores fornemste opgave at sikre, at vi ikke mister vigtig viden og erfaring. Men vi insisterer også på at se det som en mulighed for at få ny inspiration til, hvordan vi kan gøre det endnu bedre. Som ny leder vil du derfor få mulighed for at bidrage til udvikling af organisationen og udfordre ”plejer”, og vi vil lytte til dine erfaringer og forslag.
Vi har allerede gang i mange spændende projekter og arbejder blandt andet løbende på at digitalisere, hvor det giver mening, og er i det hele taget åbne for indspark til, hvordan vi kan fremtidssikre vores service.
Den ene stilling som distriktsleder er med ansættelsesstart hurtigst muligt for at sikre optimal overlevering af opgaver. Denne stilling er fysisk placeret i Varde by. Desuden kommer der endnu en stilling, der kan blive din omkring årsskiftet eller i begyndelsen af det nye år – vi er åbne for at drøfte forskellige muligheder. Denne stilling er med arbejdssted i Nr. Nebel by (aftales nærmere).
Nogle af dine spændende arbejdsopgaver
Som leder af ejendomsområdet kommer du blandt andet til at stå for:
- Personaleledelse af medarbejdere inden for teknisk drift og vedligeholdelse
- Effektiv drift, så vi overholder tidsplaner og budgetter
- Vedligeholdelsesplaner for kommunale bygninger som fx skoler, institutioner og administrative bygninger
- At bygningerne lever op til gældende lovgivning og standarder for sikkerhed og miljø
- Koordinering med andre kommunale afdelinger og eksterne leverandører
- Løbende evaluere og optimere processer for at forbedre effektiviteten og kvaliteten af arbejdet
- Rapportere om status og udvikling til ledelsen
Om Ejendomscentret
Ejendomscentret i Varde Kommune er en forholdsvis ny organisation med en administration på 25 medarbejdere samt en drift bestående af 53 servicemedarbejdere på institutionerne. Driften er delt i seks distrikter, der er under ledelse af fire distriktsledere.
Ejendomscentret administrerer, drifter og vedligeholder Varde Kommunes samlede ejendomsportefølje, der består af ca. 280.000 m² bygninger fordelt på skoler, daginstitutioner, plejeinstitutioner, administrationsbygninger, erhvervsbygninger mv.
Herudover arbejder Ejendomscentret blandt andet med udvikling og fastholdelse af en optimeret og effektiv portefølje af ejendomme, boliger, byggemodninger, køb og salg af bygninger, byggegrunde mm., gennemførelse af større byggeprojekter, bekæmpelse af rotter, vejmyndighed og kantinedrift m.v.
Ejendomscentret spiller en central rolle i at sikre, at kommunens bygninger er i topform. Vi arbejder på at digitalisere flere og flere opgaver, så vi sikrer en god og relevant dokumentation og vedligehold af vores bygninger. Vi søger derfor nu engagerede og erfarne distriktsledere til generationsskifte, og som kan fortsætte det gode arbejde vores nuværende distriktsledere bedriver.
Alt det praktiske
Der er ansøgningsfrist den 16. september.
Samtaler forventes den 23. og 24. september.
Begge stillinger er på fuld tid, og lønnen fastsættes efter kvalifikationer og i henhold til gældende overenskomst.
Hvis du har spørgsmål, så kontakt endelig Jakob Lorenzen, der er leder af Ejendomscentret, på jalz@varde.dk eller på 24 66 36 81.
Vi ser frem til at modtage din ansøgning og glæder os til at byde de nye distriktsledere velkommen til Varde Kommune
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Varde Kommune, Bytoften, 2, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103491