BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du en administrativ baggrund og sans for struktur, service og kvalitet i opgaveløsningen?
Har du lyst til at være en del af et sprudlende og uformelt arbejdsmiljø med kolleger, der brænder for at arbejde med administrative udfordringer?
Så har vi en stilling til dig som kontorhjælper ved personeladministrationselementet.
Om os
Efterretningsregimentet (EFR) består af en regimentsstab, 1. Intelligence Surveillance and Reconnaissance Bataljon (ISRBTN) og 2. Military Intelligence Bataljon (MIBTN), idet 1. ISRBTN operativt er underlagt 1. Brigade.
Efterretningsregimentets enheder er, med undtagelse af Elektronisk krigsførelseskompagniet (EWKMP) garnisoneret på Varde Kaserne, idet sidstnævnte er garnisoneret på Ryes Kaserne i Fredericia.
EFR er en spændende og udfordrende arbejdsplads, hvor der hersker et dynamisk og operativt arbejdsmiljø med en uformel omgangstone.
Personeladministrationselementet er en del af staben ved Efterretningsregimentet. Vi består af 9 medarbejdere og er overordnet ansvarlig for at yde støtte til regiments ledelse, enheder og medarbejdere inden for en bred vifte af områder.
Vi løser meget forskellige administrative opgaver, komplekse som enkle, men altid med en professionel fælles tilgang. Vi støtter hinanden indbyrdes for at opnå det bedste resultat.
Om stillingen
Du bliver en del af et velfungerende team med høj faglighed, frisk omgangstone og godt sammenhold.
Som kontorhjælper udfører du relevant personeladministrativt arbejde for personellet ved EFR. Du bidrager til sagsbehandling af sager vedrørende arbejdstidsregler, merarbejde, ferie og arbejdstidsbestemte ydelser for staben.
Du vedligeholder og opdaterer den fælles administrativ hjemmeside/teamsite ved myndigheden.
Ajourføring af stamdata i SAP systemet, DeMars og bookning af rejser og kurser er ligeledes en del af opgaveporteføljen.
Du bidrager i forbindelse med til- og afgang af personel ved Efterretningsregimentet, ligesom du medvirker til undervisning af medarbejdere i enhederne.
Om dig
Du er korporal eller konstabel og er faglært kontorhjælper. Alternativt kan du dokumentere en bred administrativ erfaring, herunder evt. tidligere tjeneste som kompagnihjælper.
Du har et godt kendskab til Office pakken.
Det er forventningen, at du besidder stor grad af selvstændighed og har en bred erfaring med Demars indenfor rejsestyring, arbejdstid og personeladministration.
Du tager initiativ, er fleksibel, arbejder struktureret og forsøger kontinuerligt at levere et godt produkt til kunderne.
Du er velformuleret i skrift og tale. Du har en veludviklet situationsfornemmelse og får energi samt motiveres af, at have kontakt med mange forskellige mennesker.
Du trives med at yde service, du tager ansvar for opgaverne og går gerne en ekstra mil for at finde løsningen på en udfordring. Endelig ser vi gerne at du er god til at samarbejde og bidrager til det gode sociale arbejdsmiljø.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en faglært korporalstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved overenskomst mellem den til enhver tid gældende overenskomstaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hærens Konstabel- og Korporalforening for konstabelgruppen af linjen og reserven, konstabelelever og korporaler af linjen og reserven i Hæren.
Stillingen kan besættes af en i konstabelgruppen med et godt udviklingspotentiale.
Hvis du ikke opfylder uddannelseskravet, kan du ansættes på en uddannelsesaftale, hvor du forpligter dig til at gennemføre og relevant uddannelseskrav. Aflønning sker i henhold til stillingens lønniveau. Udnævnelse til korporal kan finde sted, når uddannelseskrav og Forsvarets fysiske basiskrav er opfyldt, samt når du har en godkendt helbreds- og tandlægevurdering og honorer de almene krav for udnævnelse.
Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.
Faglært basisløn er betinget af godkendt uddannelse mod fremvisning af gældende svendebrev eller uddannelsesbevis jf. gældende overenskomst.
Dit faste tjenestested vil være i Varde.
Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af personeladministrationselementet, chefsergent Michael Bruun Pedersen på tlf. 25 23 79 67.
Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent seniorsergent Tobias Bredahl Steen Jensen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse på tlf. 72 81 92 82 eller mail FPS-TBJ@MIL.DK.
Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.
Ansøgningsfrist er den 13. juni 2023 og samtaler afholdes løbende.
Stillingen er til besættelse 1. august eller snarest muligt herefter.
Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.
FOKUS og referencer kan medsendes, men er ikke et krav.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM EFTERRETNINGSREGIMENTET
Efterretningsregimentet er centrum for militære enheder, der indhenter, bearbejder og analyserer informationer, for at skabe sikkerhed for danske soldater. Regimentet bidrager til det daglige situationsbillede, og yder efterretningsstøtte til Hæren og til militære enheder, udsendt i international tjeneste. Regimentet forestår endvidere Conduct after Capture uddannelserne i forsvaret og er ansvarlig for den militære sikkerhedstjeneste i hæren.
Regimentet er placeret på Varde Kaserne og beskæftiger ca. 260 faste medarbejdere, fordelt på et garnisonsstøtteelement og en efterretningsbataljon. Regimentet uddanner ca. 250 værnepligtige om året.
Endvidere er 1 Intelligence Surveillance Reconnaissance Bataljon også placeret på garnisonen. Bataljonen tilhører 1. brigade og har 286 fastansatte.
EFR har et tæt samarbejde med Varde og Esbjerg Kommune vedrørende bl.a. tilflytterservice. Med udgangspunkt i dit/jeres behov og ønsker, tilpasser vi støtten i forhold til partnerjob, skole og bolig m.v.
Varde Kommune har en række tilbud til tilflyttere, herunder bistand til bolig og job.
Der er mulighed for sparring på jobsøgning og formidling af CV til en række virksomheder.
I Varde Kommune har partneren mulighed for at komme til samtale ved udvalgte private og offentlige virksomheder, når der er et match på kvalifikationer.
Tilflyttere med ansættelse samt pendlere har derudover fortrinsret til en række lejeboliger i Varde kommune.
Esbjerg Kommune har et program for medflyttende partnere med bl.a. sparring på jobsøgning og formidling af CV til en lang række virksomheder. Ligeledes formidles kontakt til private udlejere af lejeboliger. Tilflyttere med ansættelse kan skrive sig op på venteliste hos boligforeningerne i Esbjerg Kommune og rykke frem i køen til lejligheder.
Læs mere om, hvad tilflytterservice kan gøre for dig/jer på www.nyiesbjerg.dk og www.vardekommune.dk/flyt-til-varde-kommune.
Du er meget velkommen til at kontakte bosætningskonsulent Varde Kommune Nadia Steinicke, Tlf. 7994 6505 Mobil. 3034 4625, Mail. nste@varde.dk og Bosætningskoordinator Esbjerg Kommune Pia Enemark, piene@esbjergkommune.dk, +45 20 47 32 06.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Varde Kaserne, Hjertingvej 127, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 13-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=183298&DepartmentId=18960&MediaId=4680&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5837402