Kontorhjælper til Personeladministrationselementet ved Efterretningsregimentet Varde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du en administrativ baggrund og en ekstra ordinær sans for struktur, service og kvalitet?
Så er du måske vores nye kontorhjælper?
Vi tilbyder en spændende stilling i et administrativt fællesskab, med professionelle og erfarne kolleger.

Om os

Personellet ved Regimentsstaben er i dagligheden overordnet ansvarlig for at yde støtte til regiments ledelse, enheder og medarbejdere inden for en bred vifte af områder.

Personeladministrationselementet består af 9 medarbejdere og er en del af Regimentsstaben ved Efterretningsregimentet på Varde Kaserne. Personeladministrationselementet er det administrative led for hele Efterretningsregimentet, og støtter underlagte enheder.

Vi løser meget forskellige administrative opgaver, komplekse som enkle, men altid med en professionel fælles tilgang. Vi støtter altid hinanden indbyrdes for at opnå det bedste resultat.


Om stillingen

Du bliver en del af et velfungerende team med høj faglighed, frisk omgangstone og godt sammenhold.

Dine væsentligste opgaver som kontorhjælper er:

Udføre relevant personeladministrativt arbejde for enhedens personel.

Bidrage til sagsbehandling af sager vedrørende arbejdstidsregler, merarbejde, ferie og arbejdstidsbestemte ydelser for staben.

Udarbejdelse og opdatering af alle fælles administrativ hjemmeside/teamsite ved myndigheden.

Ajourføring af stamdata i SAP systemet, DeMars.

Bookning af rejser og kurser.

Sekretærfunktion i relevante mødefora.

Bidrager i forbindelse med til- og afgang af personel ved Efterretningsregimentet.

Undervisning af medarbejdere i enhederne.

Vi forventer, at du på sigt kan løse dine opgaver selvstændigt, fokuseret og målrettet, således at du bidrager professionelt til den samlede opgaveløsning.


Om dig

Arbejdsopgaverne kræver en meget stor grad af selvstændighed i funktionen, hvilket forudsætter gode færdigheder og stor erfaring.

Du er en erfaren konstabel eller overkonstabel.

Du er faglært kontorhjælper – eller alternativt kan dokumentere en bred administrativ erfaring, herunder evt. tidligere erfaring som kompagnihjælper, og har et godt kendskab til Office pakken.

Du tager initiativ, og er fleksibel i opgaveløsningen og de udfordringer du møder.

Du arbejder struktureret og går op i at levere et godt produkt.

Du formulerer dig godt på dansk både i skrift og tale. Du har god situationsfornemmelse, får energi og motiveres af at have udadvendt kontakt med mange forskellige mennesker.

Dit hjerte banker for at yde service, du tager ansvar for opgaverne og går gerne en ekstra mil for at finde løsningen på en udfordring.


Ansættelsesvilkår


Stillingen er en konstabelstilling på overenskomstmæssige vilkår. Stillingen kan besættes med en tjenestemand. Løn m.v. er reguleret ved den til enhver tid gældende overenskomstaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og Hærens Konstabel- og Korporalforening for konstabelgruppen af linjen og reserven, konstabelelever og korporaler af linjen og reserven i Hæren.

Ved ansøgning om en ny stilling i Forsvarsministeriets område, skal forhandling om personlige tillæg indgå i ansættelsesproceduren i henhold til gældende overenskomst.

Dit faste tjenestested vil være i Varde.

Som ansat i Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforløbet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Ansættelsen er betinget af, at du kan bestå Forsvarets fysiske basiskrav og ved helbreds- og tandlægevurderinger erklæres for fuldt egnet til udsendelse i internationale operationer.

KONTAKT OG ANSØGNING
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af personeladministrationselementet, chefsergent Michael Bruun Pedersen på telefon
25 23 79 67.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, kan du kontakte HR-konsulent Seniorsergent Steen Andersen ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse mail FPS-STA@MIL.DK.

Såfremt du er omfattet af en lokal tjenesteplan eller er udpeget til deltagelse i internationale operationer, skal du gøre opmærksom på dette i din ansøgning.

Ansøgningsfrist er den 18. februar 2024 og samtaler forventes afholdt umiddelbart herefter.

Der gennemføres løbende samtaler, ansættelse pr. 1. april 2024 eller efter aftale.

Ansøgningen sendes elektronisk via linket i annoncen.

FOKUS og referencer kan medsendes.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.


OM EFTERRETNINGSREGIMENTET
Efterretningsregimentet er centrum for militære enheder, der indhenter, bearbejder og analyserer informationer, for at skabe sikkerhed for danske soldater. Regimentet bidrager til det daglige situationsbillede, og yder efterretningsstøtte til Hæren og til militære enheder, udsendt i international tjeneste. Regimentet forestår endvidere Conduct after Capture uddannelserne i forsvaret og er ansvarlig for den militære sikkerhedstjeneste i hæren.
Regimentet er placeret på Varde Kaserne og beskæftiger ca. 260 faste medarbejdere, fordelt på et garnisonsstøtteelement og en efterretningsbataljon. Regimentet uddanner ca. 250 værnepligtige om året.
Endvidere er 1 Intelligence Surveillance Reconnaissance Bataljon også placeret på garnisonen. Bataljonen tilhører 1. brigade og har 286 fastansatte.


EFR har et tæt samarbejde med Varde og Esbjerg Kommune vedrørende bl.a. tilflytterservice. Med udgangspunkt i dit/jeres behov og ønsker, tilpasser vi støtten i forhold til partnerjob, skole og bolig m.v.

Varde Kommune har en række tilbud til tilflyttere, herunder bistand til bolig og job.
Der er mulighed for sparring på jobsøgning og formidling af CV til en række virksomheder.
I Varde Kommune har partneren mulighed for at komme til samtale ved udvalgte private og offentlige virksomheder, når der er et match på kvalifikationer.

Tilflyttere med ansættelse samt pendlere har derudover fortrinsret til en række lejeboliger i Varde kommune.

Esbjerg Kommune har et program for medflyttende partnere med bl.a. sparring på jobsøgning og formidling af CV til en lang række virksomheder. Ligeledes formidles kontakt til private udlejere af lejeboliger. Tilflyttere med ansættelse kan skrive sig op på venteliste hos boligforeningerne i Esbjerg Kommune og rykke frem i køen til lejligheder.

Læs mere om, hvad tilflytterservice kan gøre for dig/jer på www.nyiesbjerg.dk og
www.flyttilvarde.dk

Du er meget velkommen til at kontakte bosætningskonsulent Varde Kommune Nadia Steinicke, Tlf. 7994 6505 Mobil. 3034 4625, Mail. nste@varde.dk og Bosætningskoordinator Esbjerg Kommune Pia Enemark, piene@esbjergkommune.d

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Varde Kaserne, Hjertingvej , 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5973272

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet