BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at blive en del af et dynamisk og engageret indkøbsteam, som er med til at servicere vores Forsvar og Beredskab med alle former for forsyning, så er du måske vores kommende kollega til indkøbsafdelingen.
Om os
Indkøbscenter Varde er en del af Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Supply Chain Division. Vi køber bredt ind til Forsvaret, og vi leverer og opbevarer alle former for forsyninger til Forsvarets enheder og ansatte. Vi varetager i samarbejde med Forsyningscentre den direkte genforsyning af Forsvarets operative enheder og myndigheder, indsat enten nationalt eller internationalt.
Du bliver en del af en spændende arbejdsplads i vækst med udfordrende og varierende arbejdsopgaver. Vi lægger vægt på en uformel omgangstone, hjælpsomhed og gode relationer. Vi har fokus på udvikling og arbejdsglæde, og gode kolleger står klar til at tage godt imod dig. Vi tilbyder et spændende og alsidigt job med faglige og personlige udviklingsmuligheder.
Om stillingen
Som vores nye indkøber bliver du en del af et team bestående af andre indkøbere, planlæggere og en administrativ medarbejder. I opretter indkøbsordrer og på baggrund af disse sikre rettidig levering og opfølgning. Det kræver selvdisciplin og en struktureret tilgang til løsning af opgaven. Du skal derfor have et professionelt fokus på de indkøb, der foretages i tråd med lovgivning på området.
Vi har tæt kontakt til vores brugere. Det er derfor en fordel, at du er nysgerrig på deres hverdag og behov samt har en tilgang, hvor service og det at holde soldaten i centrum, sættes i højsædet, men stadig har forståelse for de gældende bestemmelser og regler, der findes på området.
Dine primære opgaver bliver:
• Oprettelse af indkøbsordre
• Tastning af ordrebekræftelser
• Vedhæftning af dokumentation på indkøbsordrer
• Fakturabehandling
• Opfølgning på åbentstående indkøbsordrer
Om dig
Vi forestiller os, at du har en kontoruddannelse samt erfaring med administrative opgaver. Har du erfaring som indkøber er det en fordel, men det er ikke en nødvendighed. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring omkring indkøb.
Har du kendskab til SAP og erfaring i brug af ERP systemer, vil det være at foretrække.
Derudover har du øje for detaljen. Du trives med rutineprægede opgaver, og du formår at holde et højt fagligt niveau i opgaveløsningen.
Da området inden for indkøb til Forsvaret er under konstant udvikling, skal du kunne agere i et miljø påvirket af forandring, besidde sans for detaljen og bidrage engageret til at optimere samt udvikle inden for eget område.
Du serviceminded og en god kollega som tror på fordelene ved videndeling.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende organisationsaftale for Kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) og den til enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer – Det Statslige område (OAO-S-Fællesoverenskomsten).
Basislønnen udgør 26.509,93 kr. pr. måned.
Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte elementleder Didi Sandvang Nielsen på telefon 2096 4554 eller via e-mail: FMI-SC-LSF01@MIL.DK.
Har du spørgsmål til løn eller ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse, June Bastholm på telefon 3266 5470.
Ansøgningsfristen er den 17. september 2023 og ansættelsessamtaler forventes gennemført i forlængelse heraf. Stillingen er til besættelse den 1. november 2023 eller snarest derefter.
Vi vil bede dig om at søge jobbet via nedenstående link. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
OM FORSVARSMINISTERIETS MATERIEL- OG INDKØBSSTYRELSE
Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse (FMI) er forsvarets materielfaglige myndighed. Vi indkøber, vedligeholder og udfaser materiel for alle forsvarets myndigheder - lige fra kampvogne, skibe, helikoptere og jagerfly til støvler og lommeknive. FMI hører under Forsvarsministeriet, og administrerer ca. en tredjedel af det samlede forsvarsbudget. Pengene bliver brugt til at yde den bedst mulige støtte til især de udsendte styrker og operative enheder. Læs mere om Forsvarsministeriets Materiel og Indkøbsstyrelse på: www.forsvaret.dk/FMI.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved Varde KAS, Hjertingvej 127, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 17-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1236&ProjectId=185380&DepartmentId=18959&MediaId=338&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5899035