ERGO/FYSIOTERAPEUT TIL TEAM HJÆLPEMIDLER OG APV

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi ”rykker sammen i bussen” og søger derfor en ny kollega, der har lyst til at sagsbehandle på hjælpemidler, undersøge behovet for APV-redskaber og introducere disse til kollegaer i plejen – samtidig med at borger er i centrum i alt, hvad vi gør. Lyder det som noget, du har lyst til, så søg denne stilling i Terapeutteamet i Varde kommune

Ældre og Sundhed - myndighed søger pr. 1/5-2024 en ergo- eller fysioterapeut til en fast stilling på 32-36 timer/uge. til terapeutteamet i Myndighed, da en af medarbejdere har valgt at gå ledervejen.

 

Fokus er på rehabilitering og relationel koordinering i vores arbejdstilrettelæggelse og i mødet med borger. Og netop koordinering er en vigtig del af hverdagen, hvor borgere udskrives efter kortere og kortere forløb, og vi skal sikre, at borger forsat har det hverdagsliv, de måtte ønske sig – med de ressourcer de har. På den baggrund har vi formuleret vores kerneopgave som: 

”Vi sikrer, at borgerne oplever tilgængelighed, inddragelse og sammenhæng i

indsatsen mod et så selvstændigt og meningsfyldt liv som muligt”

 

Vi søger dig, der kan sige ja til følgende:

 

  • Har evne til at arbejde med fokus på borgerens ressourcer frem for kun begrænsninger.
  • Har en rehabiliterende og brugerinddragende tilgang. 
  • Er en tydelig terapeut, der har styr på sin siddestillingsanalyse og tryksårsforebyggelse og også tænker mulig udvikling.
  • Kender til APV området og kan instruere en kollega i brugen af disse redskaber. 
  • Interesse og flair for juridiske vilkår og administrative opgaver (Vi bruger KMD Nexus og Sundhedslogistik)
  • Kan arbejde selvstændigt og målrettet- og samtidig trække i flok.
  • Er robust og kan stå mål for det kommunale serviceniveau.
  • Kan bevare overblikket i en travl hverdag, hvor der er mange bolde i luften. 

 

Hvem er vi?

Ældre og Sundhed - myndighed består af Team Visitation, Team Administration og Terapeutteamet. Teamets primære opgaver er myndighedsopgaver - sagsbehandling af ansøgninger om genbrugshjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning efter serviceloven, samt opgaven med udredning, og introduktion af rette APV-redskab til vores kollegaer i udfører-leddet.

Vi vægter relationel koordinering med de øvrige teams i afdelingen, Hjælpemiddeldepot, Træning og Rehabilitering og andre eksterne samarbejdspartnere. Vi arbejder alle ud fra fælles værdier, der lyder: Ordentlig, værdiskabende og stærk.

 

Hvis ovenstående har vakt din interesse, tilbyder vi en rigtig spændende stilling, hvor du får positive og engagerede kolleger. Du vil skulle arbejde selvstændigt, men har rig mulighed for faglig sparring og opbakning. Du vil blive del af en arbejdsplads med klare værdier og fokus på løsning af kerneopgaven. 

Løn efter gældende overenskomst.

 

Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte Teamleder Ann Karina Christensen på mail ancc@varde.dk eller på tlf. 7994 6707.

 

Stillingen søges via nedenstående link.

Ansøgningsfrist torsdag d.20.3.24. Der vil blive afholdt samtaler d.25.03.24 om eftermiddagen.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009909

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet