Er du vores nye administrative medarbejder/socialformidler i Borgerservice?

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en administrativ medarbejder eller en socialformidler der effektivt kan indgå i vores team af dygtige og ansvarsbevidste medarbejdere.


Du vil blive en del af et team på 18 medarbejdere, som varetager mange forskelligartede opgaver for borgere og virksomheder. Borgerservice i Varde Kommune består af 2 teams, i alt 32 medarbejdere.

Du vil være den som står forrest, når pensionister ringer eller møder op med spørgsmål omkring enkeltydelser, personligt tillæg eller hvis de har brug for hjælp til at administrere deres økonomi.

Dine primære opgaver vil være:

  • Behandling af ansøgninger om enkeltydelser og personligt tillæg.
  • Varetage alle opgaver med administration af pensionister økonomi. 

Her er der tale om budgetlægning, udbetaling af pension, kontakt til pengeinstitutter, forsyningsselskaber og besvarelse af telefoniske og personlige henvendelser.

  • Behandling af ansøgninger om boliglån. 

Vi har brug for en person, som brænder for at give en god service til borgerne, en som kan lide at arbejde med lovgivning og er fagligt stærk, især når det kommer til at træffe afgørelser indenfor det sociale område. 

I Borgerservice arbejder vi tæt sammen med mange aktører omkring de borgerrelaterede opgaver, du vil derfor få en stor kontaktflade både internt og eksternt, og der er derfor brug for at du kan formidle love og regler på en ordentlig og enkel måde.


Vi forventer, at du

  • Er uddannet socialformidler, kontorassistent, eller administrationsbachelor.
  • Har interesse for nyeste lovgivning og erfaring med tilsvarende opgaver fra en lignende stilling, hvor du har udvist god talforståelse og kendskab til relevant lovgivning.
  • Kan arbejde struktureret og selvstændigt som en del af et team med systematiske, administrative og forskelligartede opgaver. 
  • Er en stærk kommunikator – både mundtligt og skriftligt. Herunder at du er vant til at formulere afgørelser til borgere. 
     

Du kan forvente 

  • Et spændende og meget alsidigt job, hvor du kommer til at arbejde selvstændigt og får store muligheder for selv at præge dit job. 
  • Engagerede og kompetente kollegaer, som sætter fagligheden højt, men samtidig har en afslappet og humoristisk omgangstone. 
  • En arbejdsplads, hvor vi har et fælles ansvar for, at alle opgaver bliver løst. 

 

Løn- og ansættelsesvilkår:

Jobbet er 32-37 timer pr. uge, alt efter hvad du har af ønsker til arbejdstid, du har mulighed for 4 dags arbejdsuge og vi benytter flextid. 

Ansøgningsfristen er den 19.2.2024 og forventet ansættelse sker pr. 1.4.2024. Samtaler afholdes i uge 8 eller 9.

Løn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og aftales med den faglige organisation. 

Har du lyst til at høre mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Berit Damm på tlf. nr. 4011 3601.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (32-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 19-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5982813

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet