Dygtig HR Business Partner søges til spændende rolle hos Titan Wind Operational Support Europe

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hovedfunktion: Vi søger en dygtig og engageret HR Business Partner, som vil være med til at sikre den rette udvikling af virksomheden, organisationen og alle dens medarbejdere. Du vil støtte ledelse, ledere og medarbejdere, så de kan præstere og udvikle sig mest optimalt. Du vil sikre og udføre overordnet HR-administration, så virksomheden overholder alle politikker, manualer, ansættelseslove mm., samt støtte og yde service til ledere og medarbejdere i HR-administrative opgaver.

Om stillingen: Vi søger en dygtig og engageret HR og administrationsmedarbejder til vores team. I denne rolle vil du være ansvarlig for en bred vifte af opgaver inden for HR og administration, og være GDPR-ansvarlig, samtidig med at du vil fungere som elevansvarlig for vores HR og Admin. Trainee.

Dine primære ansvarsområder vil inkludere:

  • Arbejde med medarbejder- og virksomhedsværdier, adfærd og kultur
  • Arbejde med medarbejderudvikling på alle niveauer inkl. administrationen heraf

arbejde med motivation, arbejdsbalance og trivsel i hele organisationen.

  • Sikre, at virksomheden overholder alle gældende ansættelseslove, herunder ansættelsesret, overenskomster og lokalaftaler
  • Udarbejde og implementere passende medarbejderpolitikker og manualer
  • Facilitere rekrutteringsprocesser og onboarding
  • Assistere ledere i generelle personalespørgsmål og sager
  • Opdatere personalehåndbøger, kontrakter, medarbejderdokumenter og information mv.
  • Vedligeholde, optimere og udvikle HR-processer
  • GDPR-ansvarlig for HR
  • Overordnede HR-administration og ad hoc administrative opgaver
  • Deltage i SU, ledelsesmøder osv., samt føre referat heraf
  • Udarbejde rapporter på f.eks. sygdom og arbejde med disse data
  • Elevansvar: Være mentor og daglig kontaktperson for vores HR og Admin trainee, herunder planlægning af arbejdsopgaver, evaluering og udvikling.

 

 

Vi søger en profil med følgende kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse inden for HR, administration eller lignende
  • Erfaring med HR-administration og kendskab til GDPR
  • Fleksibel og klar til forandringer
  • Har stærke kommunikationsevner på både dansk og engelsk.
  • Gode forhandlingsfærdigheder
  • Evnen til at arbejde på eget initiativ og under pres
  • Evnen til at håndtere svære situationer
  • Kendskab til dansk beskæftigelseslovgivning
  • Brugerkendskab til IT-systemer, ERP, IPW og MS Office
  • Detaljeorienteret med en struktureret arbejdsgang
  • Proaktiv og entusiastisk
  • Serviceminded og en teamplayer
  • Er struktureret, detaljeorienteret og i stand til at håndtere mange forskellige opgaver.
  • Er empatisk og har lyst til at udvikle og vejlede trainees.
  • Er en teamplayer, men også kan arbejde selvstændigt.

Vi tilbyder:

  • En spændende og varieret hverdag i en dynamisk virksomhed.
  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling.
  • Et positivt og støttende arbejdsmiljø.
  • En konkurrencedygtig løn og attraktive medarbejderfordele.

Om os

Titan Wind Operational Support Europe er en international virksomhed, der arbejder projektorienteret indenfor svejsning samt overfladebehandling af større stålkonstruktioner og løbende udførsel af operationelle opgaver.

Vi har i dag ansatte fordelt på vores fabrikker i henholdsvis Varde og Esbjerg i Danmark.

 

Desuden er vi en jordnær virksomhed med et tæt kollegialt sammenhold. Vores Personaleforening har plads til både cykelentusiaster, der suser af sted på tur eller de løbeglade, som deltager i diverse løb. Herudover har vi det sjovt med gokart, musik arrangementer eller tager på fælles-tur, hvor familien også er velkommen.

Ansøgningsproces: Hvis du er den rette kandidat til stillingen, vil vi meget gerne høre fra dig. Upload din ansøgning og CV på vores rekrutterings, tryk på dette link Homepage (recruitee.com).

 

Grundet sommerferie vil ansøgninger sendt i ugerne 28, 29, 30 og 31 først blive behandlet fra uge 32. Vi behandler ansøgningerne løbende, og stillingsopslaget vil blive nedtaget, når stillingen er besat.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte General Manager Danni Nielsen på mobil 31 78 56 53 eller mail dannl@titan-wind.com.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Titan Wind Operational Support Europe ApS, Engdraget, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 05-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6084326

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet