Administrativ medarbejder søges til Ydelsesafdelingen hos Jobcenter Varde

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Jobcenter Varde søger 1 Ydelsesrådgiver (administrativ medarbejder).

Som medarbejder i Ydelsesafdelingen kommer du til at arbejde tæt sammen med 20 kollegaer, men vil også få samarbejdsflader til de øvrige afdelinger i jobcentret. 

I Ydelse laver vi bl.a. udbetalinger til borgerne herunder kontanthjælp, uddannelseshjælp, revalideringsydelse, ledighedsydelse, fleksløntilskud, sygedagpenge m.m. 

Hvem søger vi?

Vi søger en dygtig ydelsesrådgiver til at varetage:

  • Udbetaling af sygedagpenge
  • Udbetaling af fleksløntilskud
  • Øvrige administrative opgaver i afdelingen.

Vi forventer, at du

  • Har en relevant uddannelse indenfor kontorområdet og erfaring med administrative opgaver 
  • Er ansvars- og kvalitetsbevidst og kan bevare overblikket i en travl hverdag
  • Har flair for at arbejde med IT. Vi anvender bl.a. KSD og KY
  • Har kendskab til ydelsesområdet (en fordel, men ingen betingelse).
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner, men også kan arbejde selvstændigt. 
  • Der vil være en del telefonkontakt til borgere og virksomheder. 
  • Har lyst til, udover opgaverne overfor, at sprede dig over andre typer af opgaver.

 

Lidt om os
Vores kerneopgave er at hjælpe mennesker, uanset alder og funktionsniveau, så tæt på selvforsørgelse som muligt ud fra værdien om, at netop det, giver livskvalitet. I helt særlige tilfælde kan dette ikke lade sig gøre, og så er opgaven, så vidt muligt, at sikre det enkelte menneske et økonomisk fundament.

Du bliver ansat i Ydelsesafdelingen, som er en afdeling i Jobcenter Varde med 20 medarbejdere.

Vi er en ambitiøs og engageret afdeling, som vægter den kollegiale støtte højt, er uhøjtidelige med hang til et godt grin. Når en kollegas hund får hvalpe, tager vi på barselsbesøg. Vi julehygger i december, pynter op til fødselsdage og rummer madentusiaster, strikkenørder, film- og seriefreaks og fitnessguruer i en skøn pærevælling. 
 

Jobcenter Varde ligger på Frisvadvej i centrum af Varde. 

Du møder mulighed for fleksibel arbejdstid og hjemmearbejde. Humøret er højt, og kantineordningen er i vinkel. 

Varde Kommune arbejder ud fra værdierne: Ordentlig – Værdiskabende – Stærk.

Varde Kommune er en røgfri arbejdsplads.

Ved ansættelse skal afleveres straffeattest og kopi af kørekort.


Ansøgning
Der er tale om en fast stilling på 30 timer med tiltrædelse den 1. september 2024 eller evt. 1. oktober 2024

 Løn- og ansættelsesvilkår aftales i henhold til gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist er 7. august 2024. 
Vi holder samtaler den 14. august 2024.


Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til afdelingsleder Marianne Nielsen, mani@varde.dk eller telefon 79946302

  
Link til film: Bliv en del af Jobcenter Varde on Vimeo

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Varde Kommune, Frisvadvej 35, 6800 Varde

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078787

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet