Administrativ assistent til internationalt produktionsfirma – Varde

Profilbillede
dato

Har du lyst til at blive en nøglemedarbejder indenfor administration og indkøb i en virksomhed som både er lokal og global? Er du struktureret og detaljeorienteret, og vil du være god til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer både på kontoret og i produktionen? Så er stillingen som administrativ assistent hos Smurfit Westrock Danmark måske noget for dig.

Smurfit Westrock er verdens førende leverandør af papirbaserede emballageløsninger, med over 100.000 ansatte i 40 lande, og en nettoomsætning på over 32 milliarder USD.

Vi søger en administrativ assistent på vores fabrik i Varde. Med reference til fabrikkens General Manager bliver du en del af et lokalt funktionærteam på i alt 6 personer.

Fabrikken i Varde blev grundlagt i 1993 og består af i alt 35 medarbejdere. Her producerer vi massivpap-emballager til kunder over hele verden, især indenfor fiskeindustrien.

Jobbet:

Du bliver en del af et mindre administrationsteam på fabrikken i Varde, med ansvar for forskellige områder og opgaver. Dit vigtigste formål er at samle trådene fra indkøb, produktion, økonomi, HR og salg, for at understøtte driften på fabrikken og hjælpe med at træffe beslutninger på kort og lang sigt.

Som en del af fabriksledelsen får du en rolle med mange kontaktflader, både internt i Smurfit Westrock organisationen, men også eksternt til især leverandører og samarbejdspartnere. Meget af arbejdet vil foregå i vores forskellige systemer, bl.a. ordrestyring (AS400), økonomi (SAP), og timeløn (Lessor), så det forventes at du har gode IT-egenskaber. Især kompetencer indenfor SAP og Excel vil være en fordel.

Stillingen byder på afvekslende opgaver, men også rutineopgaver, hvor det kræves at der er styr på detaljerne. Dine opgaver vil bl.a. være:

  • Oprette og varemodtage indkøbsordrer, samt opfølgning herpå.
  • Disponere og indkøbe råvarer (papir) hos forskellige interne og eksterne leverandører.
  • Månedlige statusopgaver med lageroptælling, rapportering og fakturering.
  • HR-opgaver med registrering af sygefravær, lønrefusion, arbejdstøj samt SU og AMO.
  • Salgssupport-opgaver med indtastning af ordrer eller beregning af salgspriser.
  • Diverse daglige kontor- og administrationsopgaver, som en del af et lille team.

Om dig:

Du vil passe godt ind i jobbet hvis du er positiv, arbejdsom og god til at fungere i et mindre team, hvor vi hjælper hinanden for at nå i mål. Vi forestiller os at du har erfaring med administration eller bogholderi og tidligere har arbejdet indenfor kontor, økonomi, HR og/eller indkøb.

Derudover forventer vi at du:

  • Har et godt humør, en positiv indstilling og har nemt ved at tale med mennesker
  • Er selvstændig, proaktiv og struktureret
  • Taler og skriver dansk og engelsk på højt niveau
  • Er en øvet bruger i Excel, Powerpoint, Word og Outlook – også gerne i SAP
  • Er hurtig til at sætte dig ind i nye IT-systemer og opgaver

Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, så længe du engagerer dig og ønsker at lære om de forskellige opgaver.

Vi tilbyder:

Vi giver dig den nødvendige oplæring, og du kan se frem til et selvstændigt og alsidigt job i et uformelt arbejdsmiljø med gode muligheder for både personlig og faglig udvikling.

Løn efter kvalifikationer samt pensionsordning, sundhedsforsikring og adgang til vores Lifeworks-platform.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Varde Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Smurfit Kappa, Jens Holms Vej, 6000 Kolding

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6087691

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet