BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Beboerservice ⚫ koordinering ⚫ Planlægning
Har du lyst til at være koordinator i vores lille driftsteam og samtidig varetage opgaver som vedligeholdelsesplaner, beboerkontakt og understøtte driftschefen i hverdagen? Så er denne stilling lige noget for dig.
AAB Varde har 800 boliger og der er igangsat flere byggerier og planer om renovering af mere end halvdelen af de eksisterende boliger de næste 2-5 år.
Vi er en lille og effektiv boligorganisation med snart 12 medarbejdere fordelt med 4 i administrationen 8 på driftskontoret.
Jobbet
Du ansættes med reference til driftschefen, og du dine primære opgaver vil blive koordinering af beboerservice og vedligeholdelsesopgaverne. Udover samarbejdet på driftskontoret vil du løbende skulle samarbejde med driftschefen og øvrige kollegaer i AAB Varde. Du skal desuden kunne løfte driftschefens opgaver ved ferie og andet fravær.
Der vil være rig mulighed for at udfordre dig selv i en travl, spændende og omskiftelig hverdag med mangeartede opgaver, hvori brug af IT og skriftlig kommunikation indgår.
Arbejdsopgaverne omfatter:
• Koordinering af serviceopgaver
• Planlægning af ren- og vedligeholdelse af udeområderne
• Kvalitetssikring og opfølgning på vedligeholdelsesarbejder
• Servicering af beboere og udførelse af mindre vedligeholdelsesarbejder
• Udførelse af ind- og fraflytningssyn, herunder nøgleudlevering
• Rekvirering af håndværkere og godkendelse af fakturaer
• Håndtering af forsikringssager
• Vejledning i energi og indeklima samt energiregistrering.
Arbejdsopgaverne udføres efter nærmere instruks og i samarbejde med driftschefen og øvrige medarbejdere i driftsafdelingen.
Hvem er du
Driftsassistenten er i mange situationer boligorganisationens ansigt udadtil i forhold til beboere, der har brug for hjælp. Derfor har det stor betydning, at du er serviceminded, venlig og imødekommende over for alle AAB’s beboere.
Derudover lægge vi vægt på at
• du har gode samarbejdsevner.
• du kan arbejde selvstændigt og bevare overblikket
• du er god til at planlægge og strukturere din arbejdstid
• du har god formuleringsevne både mundtligt og skriftligt
• du har et solidt kendskab til brugen af IT, herunder Office og digitale driftssystemer.
Vi forventer du er udlært håndværker, gartner eller har en uddannelse som konstruktør. Det er en fordel, men ikke en betingelse, at du har kendskab fra lignende job, det vigtigste er, at du har lyst til at være en del af AAB Vardes serviceteam over for vores beboere.
Du skal have kørekort til personbil og kunne fremvise straffe- og børneattest uden anmærkninger
AAB tilbyder
Vi arbejder hele tiden for at vores arbejdsmiljø er både sundt og godt, hvor omgangstonen skal være fri og med respekt for hinanden.
Vi en arbejdsplads, hvor du har frihed til at handle og tage ansvar. Vi lægger vægt på udvikling og tilbyder dig en stilling, hvor du kan udvikle og styrke dine kompetencer. Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem BL/Dansk Erhverv og ESL.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge. Du vil indgå i vores telefonisk vagtordningen
Hvis du er interesseret i jobbet
Så sender du hurtigst muligt dit CV og evt en lille mail, hvor du begrunder, hvorfor du skal have jobbet til Linda Bjarrum på mail lb@aabvarde.dk. Vi afholder samtaler løbende, så jobbet er ledigt indtil vi har fundet den helt rigtige medarbejder.
Ansættelsen er pr. 1. august 2024.
Har du spørgsmål til stillingen, er du naturligvis velkommen til at kontakte driftschef Carsten Finnerup Lauridsen på telefon 2249 5555.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Varde Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
ARBEJDERNES ANDELS-BOLIGFORENING, Skansen, 6800 Varde
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6061496